
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici konzultanta našeho informačního systému Orsoft Open do týmu se zaměřením na řízení lidských zdrojů (HR, mzdy, personalistika). Nejraději bychom našli šikovnou mzdovou účetní s praktickými znalostmi nebo ajťáka se zkušenostmi z této oblasti. Pozice je ale vhodná i pro další zájemce z oblasti IT nebo ekonomiky a také pro absolventy.
Konzultant informačního systému – oblast mzdy a personalistika (HR)
- Pracujete ve mzdové účtárně nebo HR oddělení, ale troufáte si na víc?
- Máte ekonomické vzdělání, ale chcete zkusit jinou kariéru?
- Baví vás IT, ale nechcete programovat?
- Rádi komunikujete s lidmi a jste otevření se učit stále novým věcem?
- Víte, že být konzultantem je zajímavá profese na pomezí IT a managementu?
Co budete dělat?
- Radit uživatelům, jak náš program pro Personalistiku a Mzdy optimálně používat.
- Pomáhat pracovníkům mzdových účtáren a personálních oddělení lépe řešit své činnosti.
- Analyzovat nové požadavky, tedy zjišťovat potřeby zákazníků a navrhovat pro ně řešení.
- Řešit problémy uživatelů po telefonu (hotline) i vzdáleným připojením.
- Spolupracovat s kolegy analytiky a vývojáři na vylepšování systému.
- Testovat přidělené moduly podnikového informačního systému.
- Implementovat, tj. instalovat, nastavovat a učit používat software u nových zákazníků.
- Spolupracovat na budování dlouhodobého vztahu se zákazníky formou školení (legislativních novinek nebo změn) či workshopů.
- A nejen to, chcete-li u nás uplatnit své specifické znalosti a zkušenosti.
Co od vás očekáváme?
- Vzdělání nebo praxi v HR oddělení nebo informatice, zájem o svět podnikových procesů a IT.
- Dobrou uživatelskou znalost práce s počítačem (Office, internet), ideálně více.
- Flexibilitu, analytické myšlení, komunikační schopnosti slovem i písmem, ochotu se učit.
- Aktivní přístup, schopnost práce v týmu, spolehlivost.
- Řidičský průkaz – přece jen je třeba občas za zákazníky vyjet (k dispozici je služební auto).
Co bychom uvítali?
- Praktickou znalost práce s databázemi (Oracle, MS SQL) alespoň na úrovni základních operací.
- Znalost standardních firemních procesů a legislativy s tím spojené.
- Praktické zkušenosti z oblasti personalistiky a mezd.
- Praktické zkušenosti s používáním některého z ERP systémů.
- Znalost některého programu pro zpracování mezd velkou výhodou.
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr – 40tihodinový týdenní úvazek.
- Rostoucí mzdu na základě výsledků.
- Pracoviště v centru Hradce Králové.
- Kompletní zaškolení – získání praktických dovedností od zkušených kolegů i formou odborných kurzů.
- Přátelské, stabilní prostředí a smysluplnou činnost pro reálné zákazníky.
- Pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova a týden dovolené navíc.
- Notebook, služební telefon, stravenková karta a nápoje na pracovišti jsou samozřejmostí.
Napište nám na kontaktní formulář na tomto webu nebo mailem na ortex@ortex.cz.