Jak úspěšně projít dobou zdražování energií a surovin, nových výzev a krizí všeho druhu? Řeší to snad všichni podnikatelé. Jednou z cest je digitalizace. Své o tom ví i Hradecká pekárna, dlouholetý uživatel našeho ERP systému Orsoft a jeho oborového řešení pro řízení výroby, logistiky a prodeje pečiva.

Při společném plánování modernizace informačního systému se Hradecká pekárna rozhodla využít nabídky ORTEXu a nasadit moderní webový objednávkový systém (WOS) hned v jedné z prvních etap. Cílem je totiž zefektivnění a zpřesnění zadávání objednávek, uvolnění vlastních kapacit a přesun této činnosti na odběratele.

V březnu 2022 byl WOS spuštěn do produkčního provozu a postupně jej začínají využívat jednotliví odběratelé či dokonce jednotlivé prodejny odběratelů.

Moderní webový portál umožňuje zákazníkům pohodlně vkládat a upravovat své stálé i denní objednávky v návaznosti na tradiční plány závozů na jednotlivé dny včetně víkendů.

Aplikace nabízí aktuální sortiment a jeho ceny, umožní objednávat na dané termíny dle vyráběného sortimentu a poradí si samozřejmě i se specialitami typu objednávky cukrářského sortimentu, který má delší dobu výroby. Objednávat lze až 7 dní dopředu.

Všechny informace jsou provázány s interním informačním systémem Orsoft Open, ze kterého jsou čerpány individuální zákaznické ceníky, fotografie výrobků, linky a závozy, dostupnost výrobků a další informace. Zpět se vrací objednávky z webu v dělení na pekařinu, cukrařinu a lahůdkařinu.

Nad celým procesem objednávání dohlíží obchodní zástupce na centrále a řeší případnou pomoc uživatelům.

Ivan Hlinecký, ředitel Hradecké pekárny, hodnotí první zkušenosti s Webovým objednávkovým systémem takto: „Potřebovali jsme více automatizovat a zjednodušit příjem objednávek pro naše zákazníky, což se nám díky implementaci WOS podařilo. Je to pro naši firmu velký posun, ve smyslu zlepšení služeb pro naše zákazníky”.