Microsoft 365

Microsoft 365 (dříve Office 365) je sada cloudových služeb a aplikací pro komunikaci, tvorbu a sdílení dokumentů, řízení podnikových procesů i zabezpečení, který Microsoft poskytuje formou předplatného. Toto řešení obsahuje mnoho různých prakticky a rychle použitelných služeb, zejména: elektronickou poštu (Exchange Online), osobní datové úložiště OneDrive, řešení pro správu dokumentů, intranet a týmovou spolupráci (SharePoint Online), řešení pro komunikaci a týmovou spolupráci (Teams). Součástí jsou i webové verze programů Word, Excel, PowerPoint a u vybraných licenčních plánů této služby je i kompletní klientský (desktopový) kancelářský balík Microsoft Office.


KLÍČOVÉ FUNKCE

  • Pestrá nabídka funkčně a cenově škálovaných variant
  • Plány Business určené pro menší a střední firmy
  • Plány Enterprise určené pro střední a větší firmy
  • Snadná správa, vysoká bezpečnost a dostupnost
  • Vždy aktuální nejnovější verze
  • Možnost měsíční i roční platby, snadné změny počtů
  • Velká e-mailová schránka 50 GB s kvalitním antispamem
  • Plně podporuje nařízení GDPR o ochraně os. údajů
  • Obrovské osobní cloudové úložiště OneDrive 1 TB
  • U vyšších plánů desktopový Office až pro 5 zařízení
  • Nástroje pro přesuny dat a automatizaci procesů
  • Mobilní aplikace pro Android, iOS, Windows

PŘÍNOSY

Microsoft 365 představuje optimální spojení nejrozšířenějších kancelářských aplikací s výkonnými cloudovými službami pro spolupráci a sdílení. Podle našeho názoru jde navíc o hodně muziky za málo peněz. Plně vybavenou moderní, efektivní a bezpečnou sadu pracovních nástrojů lze pořídit již za za desítky či malé stovky Kč za měsíc a uživatele. Management a správci ocení, že není třeba vlastnit žádný server ani se o něj starat, přesto jsou uživatelé, zařízení i data plně pod kontrolou. Uživatelé přivítají vysokou osobní produktivitu a snadnou práci odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení, stejně jako neustále zálohovaná veškerá data z prakticky neomezených poštovních schránek i prostorů na dokumenty.

MOŽNÁ ROZŠÍŘENÍ

Kromě nástrojů pro běžné činnosti jako je spolupráce a sdílení, komunikace a ukládání dokumentů, obsahuje sada Microsoft 365 i různá rozšiřující řešení pro prakticky neomezenou podporu dalších firemních procesů. Příkladem může být Yammer, interní podniková sociální síť pro snadné sdílení a hromadnou komunikaci v celé organizaci, Delve pro hledání relevantních informací podle obsahu i autorů, Teams pro týmovou práci nejen na projektech, Planner pro snadnější plánování úkolů a řízení projektů, Bookings pro sdílený kalendář schůzek se zákazníky, Forms pro vytváření průzkumů a sběru dat pomocí uživatelsky vytvářených webových formulářů nebo StaffHub pro řízení zaměstnanců ve směnách. Prostředí Power Apps navíc umožňuje vytváření dalších aplikací, automatizaci a digitalizaci procesů.


Zaujali jsme Vás?

Neváhejte a vyžádejte si více informací. Rádi se Vám ozveme, zodpovíme vaše dotazy, nabídneme předvedení nebo zkušební verzi.


PŘÍKLADY ZÁKAZNÍKŮ