Microsoft Office 365

Office 365 je balík služeb a aplikací pro komunikaci a práci s dokumenty a informacemi, který Microsoft poskytuje formou předplatného, v cloudu. Toto řešení obsahuje mnoho různých služeb, zejména: elektronickou poštu (Exchange Online), řešení pro web a týmovou spolupráci (SharePoint Online), řešení pro webové konference a komunikaci v reálném čase (Skype pro firmy). Součástí některých licenčních plánů této služby je i kompletní klientský kancelářský balík Microsoft Office.


KLÍČOVÉ FUNKCE

  • Pestrá nabídka funkčně a cenově škálovaných variant
  • Plány Business určené pro menší firmy
  • Plány Enterprise určené pro střední a větší firmy
  • Snadná správa a vysoká bezpečnost a dostupnost
  • Vždy aktuální nejnovější verze
  • Možnost měsíční i roční platby, snadné změny počtů
  • Velká e-mailová schránka 50 GB s kvalitním antispamem
  • Plně podporuje nařízení GDPR o ochraně os. údajů
  • Obrovské osobní cloudové úložiště OneDrive 1 TB
  • U vyšších plánů desktopový Office až pro 5 zařízení
  • Univerzální nástroje pro import a export dat
  • Mobilní aplikace pro Android, iOS, Windows 10

PŘÍNOSY

Office 365 představuje optimální spojení nejrozšířenějších kancelářských aplikací s výkonnými cloudovými službami. Podle našeho názoru jde navíc o hodně muziky za málo peněz. Plně vybavenou moderní a efektivní kancelářskou aplikaci lze pořídit již od desítek Kč za měsíc a uživatele. Management a správci ocení, že není třeba vlastnit server ani se o něj starat, přesto jsou uživatelé plně pod kontrolou. Uživatelé přivítají snadnou práci odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení, stejně jako neustále zálohovaná veškerá data z prakticky neomezených schránek i prostorů na dokumenty.

MOŽNÁ ROZŠÍŘENÍ

Kromě základních procesů jako je spolupráce a sdílení, komunikace a ukládání dokumentů, obsahuje sada Office 365 i různé rozšiřující nástroje. Příkladem může být Yammer, interní podniková sociální síť pro snadné sdílení a hromadnou komunikaci v celé organizaci, Delve pro hledání relevantních informací podle obsahu i autorů, Teams pro týmovou práci na projektech, Planner pro snadnější plánování úkolů, Bookings pro sdílený kalendář schůzek se zákazníky, Forms pro vytváření průzkumů a sběr dat pomocí uživatelsky vytvářených webových formulářů nebo StaffHub pro řízení zaměstnanců ve směnách.


Zaujali jsme Vás?

Neváhejte a vyžádejte si více informací. Rádi se Vám ozveme, zodpovíme vaše dotazy, nabídneme předvedení nebo zkušební verzi.


PŘÍKLADY ZÁKAZNÍKŮ